Kilpailuilmoittautuminen

Seuran kilpahiihtäjä:

1. Huolehdi, että kilpailulisenssi ja seuran jäsenmaksu kuluvalle kaudelle on maksettu. Mikäli jompikumpi tai molemmat on maksamatta, seura pidättäytyy ilmoittamasta kilpailijaa.
2. Jokainen kilpailuihin ilmoittautuva selvittää itse kilpailun viimeisen ilmoittautumisajankohdan. Tästä myös maininta sähköpostiin.
3. Ilmoittautuminen vain sähköpostilla keminsuunkisa.ilmo@hotmail.com viimeistään kaksi (2) vuorokautta ennen kilpailunjärjestäjän ilmoittamaa viimeistä ajankohtaa (näin toimien vältymme mahdollisilta virheiltä sekä nopeutamme ja kevennämme kilpailuilmoittajan työtaakkaa). Ilmoittautumisessa mainittavat tiedot:

• hiihtäjän nimi ja lisenssinumero
  • kilpailu, johon osallistuu
  • syntymävuosi
  • hiihtäjän sarja

4. Jälki- tai myöhässäilmoittautuja hoitaa itse ilmoittautumisen suoraan kilpailun järjestäjälle, mikäli he hyväksyvät sen, ja maksaa itse osallistumismaksunsa. Aiheetta (muu kuin sairastuminen) kisasta poisjäänyt  maksaa seuralle takaisin osallistumismaksun.

Huomioikaa: Sähköinen kilmo -ilmoittautuminen vaatii lisenssimaksujen olevan suoritettu riittävän ajoissa, jotta maksu näkyy myös kilmo -järjestelmässä. Ilman tätä toimenpidettä kilpailijaa ei voi ilmoittaa kilpailuun.

IKÄRAJAT- Mietitkö, mihin sarjaan hiihtäjä tulee ilmoittaa?
Alkutalven kilpailuissa kesä-joulukuussa on määräävänä se ikä, jonka kilpailija saavuttaa seuraavan kalenterivuoden aikana.

Kilpailija osallistuu 1.1. ja 30.9. välisenä aikana siihen sarjaan, minkä iän hän täyttää kuluvan kalenterivuoden 1.1. - 31.12. välisenä aikana.
Onnistuneita kisoja!

Huom! Seura ei kustanna maastohiihtokalenterin ulkopuolisten kisojen osallistumismaksuja. Näitä ovat ns. loppethiihdot mm. Lapponiahiihto, Tervahiihto ja Vaskoolihiihto.